Telecom

T-Mobile folder

Ontvang nu korting bij T-Mobile met folder aanbiedingen

T-Mobile folders

advertentie

T-Mobile Folder Week 04

Nog 4 dagen geldig
Geldig van 23-01-2021 t/m 31-01-2021

> Folder bekijken

advertentie

Meer telecom folders

Belsimpel Folder

Geldig van 28-12-2020 t/m 08-02-2021

> Folder bekijken

KPN Folder Week 04

Nog 4 dagen geldig
Geldig van 20-01-2021 t/m 31-01-2021

> Folder bekijken

Phone House Folder Week 04

Nog 4 dagen geldig
Geldig van 22-01-2021 t/m 31-01-2021

> Folder bekijken

Tele2 Folder Week 04

Nog 4 dagen geldig
Geldig van 20-01-2021 t/m 31-01-2021

> Folder bekijken

Telecombinatie Folder

Nog 4 dagen geldig
Geldig van 27-12-2020 t/m 31-01-2021

> Folder bekijken

Telecombinatie Folder

Nog 4 dagen geldig
Geldig van 15-01-2021 t/m 31-01-2021

> Folder bekijken

Meer telecom winkels

Verlopen T-Mobile folders

Populaire folders

T-Mobile folders

TitelStartdatumEinddatum
T-Mobile Folder Week 0423-01-202131-01-2021
T-Mobile Folder Week 2408-06-202015-06-2020

Veel gestelde vragen

✅ Is er op dit moment een actieve T Mobile folder?

Ja, er is op dit moment 1 actieve T Mobile folder.

✅ Tot wanneer is de nieuwe T Mobile folder van deze week geldig?

De nieuwe T Mobile folder van deze week is geldig van 23-01-2021 t/m 31-01-2021.

✅ Welke aanbiedingen staan er deze week in de T Mobile folder?

Blader nu snel door de T Mobile folder om de nieuwe aanbiedingen van deze week te bekijken.

Tips voor T-Mobile korting

Folder T-mobile

T-Mobile is een aanbieder van mobiele diensten die zijn oorsprong vond in 1992. In dat jaar startte de Deutsche Telekom met het aanbieden van abonnementen en diensten op het gebied van mobiele telefonie. In 1999 werden deze diensten samengevoegd en zag de naam T-Mobile het levenslicht. Sindsdien timmert het bedrijf flink aan de weg en is het uitgegroeid tot één van de grootste providers in Duitsland. Ook in Nederland is T-Mobile een grote speler op de markt voor mobiele telefonie. Daar kwam het bedrijf in 2007 op de markt nadat de provider Orange werd overgenomen.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Net als veel andere grote bedrijven staat maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog op de agenda bij T-Mobile. Het is belangrijk dat er gedacht wordt aan zaken zoals energieverbruik, afvalverwerking en het milieu. Daar houdt T-Mobile zich dan ook op verschillende vlakken mee bezig. Om bij te dragen aan een beter milieu voor mens en dier, houdt het bedrijf zich onder andere bezig met de reductie van het energieverbruik. Ook wordt de uitstoot van CO2 zoveel mogelijk gereduceerd om deze doelen te behalen. Hier wordt onder andere aan bijgedragen door schoner vervoer voor werknemers te stimuleren. Dat gaat om het gebruik van openbaar vervoer en het gebruik van schonere auto’s voor het personeel.

Recycling

Op het gebied van afvalverwerking is T-Mobile ook bewust van het milieu. De telefoons die door klanten ingeleverd worden verdwijnen niet zomaar in de prullenbak. Elektrische apparaten zijn de snelst groeiende groep van afvalproducten ter wereld. Om die reden houdt het bedrijf zich bezig met het zoveel mogelijk recyclen en hergebruiken van producten en materialen die afkomstig zijn van deze producten. Er worden bij de productie van nieuwe telefoons en artikelen ook zo min mogelijk materialen gebruikt en er wordt altijd gewerkt aan een lange levensduur van apparaten. Klanten kunnen bij de aankoop van een nieuw toestel, hun oude mobiele telefoon inleveren in de winkel.

Producten en diensten

Als aanbieder van mobiele diensten is T-Mobile niet weg te denken. Het bedrijf biedt verschillende soorten producten en diensten aan om mensen te kunnen voorzien van mobiele apparaten en abonnementen. Er worden voornamelijk mobiele telefoons verkocht in combinatie met een telefoonabonnement. Klanten kunnen daarmee gebruik maken van het netwerk van T-Mobile zodat ze overal ter wereld bereikbaar kunnen zijn door te bellen en door gebruik te maken van mobiel internet. Naast maandelijkse abonnementen in combinatie met een telefoon, hebben klanten ook de mogelijkheid om een prepaid kaart aan te schaffen, een sim only abonnement af te sluiten of om een los toestel te kopen bij de winkels of via de website.

Internet, telefonie en televisie

Naast het aanbieden van mobiele diensten en telefoons, is T-Mobile ook aanbieder van diensten zoals vaste telefonie, internet en televisie voor in huis. Via de website van het bedrijf en in de winkels kunnen klanten verschillende abonnementen afsluiten waarin deze diensten gecombineerd worden. Er worden verschillende pakketten aangeboden waarin de snelheid van de internetverbinding en eventueel andere diensten van elkaar verschillen. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om onbeperkte telefonie aan een abonnement toe te voegen of kunnen er extra zenderpakketten worden afgesloten. Hierdoor verschillen de abonnementen voor telefonie, internet en televisie van prijs met elkaar.

Winkels en website

Alle diensten en producten die T-Mobile aanbiedt, worden aangeboden via de website van het bedrijf en in winkels. Verspreid over het hele land zijn er meer dan 120 winkels van T-Mobile te vinden. In deze winkels kun je als klant geholpen worden bij het uitkiezen van een mobiele telefoon en het afsluiten van een abonnement voor het gebruik van de telefoon. De werknemers in de winkels zijn gespecialiseerd in de ondersteuning bij het maken van keuzes en kunnen alle mogelijke vragen beantwoorden. Hier kun je als klant ook terecht voor het laten repareren van een telefoon. Naast de eigen winkels, zijn er verspreid over het land ook nog eens honderden andere verkooppunten waar je terecht kunt voor de artikelen van T-Mobile. Ook via de website van het bedrijf is het complete aanbod van telefoons en abonnementen te bestellen.

Nieuwsbrief en folder

Omdat er regelmatig nieuwe telefoons op de markt komen en er ook vaak nieuwe ontwikkelingen zijn met betrekking tot het aanbod van T-Mobile, is het fijn om op de hoogte te blijven van deze nieuwe zaken. Daarvoor kun je een bezoek brengen aan de winkels of aan de website. Uiteraard kun je ook een aanmelding regelen voor de nieuwsbrief van het bedrijf. Op Aanbiedingenfolders.nl kun je daarnaast ook nog eens alle folders en nieuwe informatie over artikelen en aanbiedingen van T-Mobile vinden.

Over T-Mobile

In 1992 startte Deutsche Telekom met mobiele telefonie-activiteiten in Duitsland. Deze mobiele tak werd in 1999 uiteindelijk, met andere mobiele takken, samengevoegd tot T-Mobile. Door de jaren heen is T-Mobile uitgegroeid tot één van de grootste providers in zowel Duitsland als in Nederland. In Nederland is dat onder andere te danken aan de overname van Tele2.

Naast de mobiele telefonie activiteiten heeft T-Mobile zich ook gericht op thuisbellen. Dat was onder andere in 2016 zichtbaar toen zij een dienst van Vodafone overnamen op last van de Europese Commissie. Dankzij deze overname had T-Mobile zo’n 15.000 vaste aansluitingen waar zij de telefonie voor regelde.

Als je een kijkje op de website van T-Mobile neemt, zie je direct het onderscheid tussen Mobiel en Thuis. In de categorie ‘Mobiel’ kan je allerlei verschillende telefoons en abonnementen bekijken. Ook is het mogelijk om deze direct te bestellen. Naast de abonnementen biedt T-Mobiel ook nog PrePaid aan.

Bij de categorie ‘Thuis’ kan je kiezen uit meerdere Internet pakketten, Internet + TV pakketten en Internet, TV & Vast bellen pakketten. De laatstgenoemde variant staat ook wel bekend als een alles-in-1-pakket.

Via de website van T-Mobile kan je behoorlijk veel zelf regelen. Je kunt een nieuw abonnement afsluiten, je kunt een nieuwe telefoon bestellen en je kunt alle gegevens van je huidige abonnement in zien. Zo kan je de facturen raadplegen en kan je verschillende instellingen aanpassen.

Je kunt eveneens terecht in één van de T-Mobile winkels. Deze winkels bevinden zich in onder andere Amsterdam, Assen, Breda, Dordrecht, Enschede, Hoorn, Lelystad, Maastricht, Rotterdam, Sittard, Utrecht, Weert en Zutphen. Eigenlijk door het hele land verspreid zijn deze winkels te vinden.

Heb je vragen of wens je advies te krijgen? Op de website is een sectie met veelgestelde vragen te vinden. Indien het antwoord op jouw vraag hier niet tussen staat, kan je ook naar de online T-Mobile Community gaan, kan je live chatten met één van de medewerkers of je kunt bellen naar 06 2400 1200. Wil je klant worden? Dan kan je het beste bellen naar 0800 71 23. Tot slot kan je ook nog een online contactformulier invullen.