Mode

Guess folder

Ontvang nu korting bij Guess met folder aanbiedingen

Guess folders

advertentie

Guess Folder

Geldig van 01-10-2020 t/m 07-12-2020

> Folder bekijken

Guess Folder

Geldig van 01-10-2020 t/m 07-12-2020

> Folder bekijken

advertentie

Meer mode folders

VanHaren Folder Week 44

Geldig van 26-10-2020 t/m 08-11-2020

> Folder bekijken

Scapino Folder Week 44

Geldig van 26-10-2020 t/m 08-11-2020

> Folder bekijken

Suitable Folder Week 44

Alleen vandaag nog geldig
Geldig van 22-10-2020 t/m 31-10-2020

> Folder bekijken

Mango Folder

Nog 2 dagen geldig
Geldig van 20-10-2020 t/m 02-11-2020

> Folder bekijken

Shoetime Folder Week 43

Nog 1 dag geldig
Geldig van 19-10-2020 t/m 01-11-2020

> Folder bekijken

TerStal Folder Week 45

Geldig van 27-10-2020 t/m 08-11-2020

> Folder bekijken

Meer mode winkels

Verlopen Guess folders

Populaire folders

Guess folders

TitelStartdatumEinddatum
Guess Folder01-10-202007-12-2020
Guess Folder01-10-202007-12-2020
Guess Folder24-08-202030-09-2020
Guess Folder24-08-202030-09-2020
Guess Folder24-08-202030-09-2020

Veel gestelde vragen

✅ Is er op dit moment een actieve Guess folder?

Ja, er zijn op dit moment 2 actieve Guess folders.

✅ Tot wanneer is de nieuwe Guess folder van deze week geldig?

De nieuwe Guess folder van deze week is geldig van 01-10-2020 t/m 07-12-2020.

✅ Welke aanbiedingen staan er deze week in de Guess folder?

Blader nu snel door de Guess folder om de nieuwe aanbiedingen van deze week te bekijken.

Tips voor Guess korting

Guess folder

Het modemerk Guess bestaat onderhand al 39 jaar en werd opgericht in 1981 door de gebroeders Marciano. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Los Angeles en heeft meer dan 400 winkels wereldwijd. Guess biedt onder meer mode, accessoires en schoenen aan. In 1981 begon het bedrijf met de schetsen van Georges Marciano en werden de andere broers al snel erbij geroepen om deze ideeën te helpen omzetten in daadwerkelijke producten. Waar Guess van het begin af aan vooral bekend om stond, is de denim jeans waarbij de kleur wat lichter is en de pasvorm nagenoeg perfect is. Tot op de dag van vandaag heeft Guess deze denim jeans nog steeds in het assortiment.

Een breed publiek

Georges Marciano wilde eigenlijk dat zijn merk in exclusieve warenhuizen verkocht werd, maar al snel werd het idee dat een breed publiek aangesproken moest worden. Dit hield in dat ook outletwinkels en de goedkopere winkels het merk zouden moeten kunnen verkopen. Dit was een heel goede zet, want dit is precies hoe Guess groot geworden is. Het merk heeft verschillende lijnen en deze variëren van heel duur tot relatief betaalbaar. In Beverly Hills opende de allereerste Guess winkel in 1981 en het merk werd in dat jaar dan ook echt een gevestigd merk. Het werd herkenbaar door de rode driehoek, de lichte kleur denim en ook een rits die langs het einde van een broekspijp liep. Al in het eerste jaar werd er voor 6 miljoen dollar verkocht.

Horloges en babykleding

In de jaren 80 werd het merk dan ook echt bekend en dit kwam ook omdat in verschillende films de kleding van het merk gedragen werd. In 9184 kwam er ook een nieuwe lijn van horloges onder de namen Guess, Guess Steel en Guess Collection. Tegenwoordig is de horloge lijn nog steeds te verkrijgen, al worden deze nu anders genoemd. In hetzelfde jaar kwam er ook een babykledinglijn uit onder de noemer Baby Guess. Dit staat vandaag de dag bekend als Guess Kids en is voor baby’s, peuters en oudere kinderen. Dit houdt in dat er voor elke leeftijd wel kleding is van Guess en het dus echt een merk is waar je mee op kunt groeien.

Kwaliteit en toch betaalbaar

Vanaf 2005 kwam Guess ook met een parfumlijn voor zowel mannen als vrouwen. Op deze manier bleef Guess maar steeds doorgroeien en is het nu een merk geworden waar je heel veel verschillende artikelen kunt krijgen uit verschillende productgroepen. Het gaat er bij Guess om dat iedereen de mogelijkheid heeft in modieuze en goed passende kleding rondloopt. Daarbij vindt het bedrijf het ook belangrijk dat dit toegankelijk is voor een grote groep mensen. Dit houdt in dat hoewel de kwaliteit van de kleding goed is, deze toch relatief betaalbaar blijft. Alleen zo kan Guess ervoor zorgen dat iedereen plezier kan hebben het merk.

Modieuze kleding en bijpassende accessoires

Als het op de doelgroep van Guess aankomt, dan richt de firma zich vooral op het middensegment. De kleding en accessoires worden voornamelijk gemaakt voor jonge vrouwen en dat is ook wel te zien aan de advertenties die het bedrijf heeft lopen. Voor jonge vrouwen heeft Guess alles wat ze nodig zijn om er modieus bij te lopen en daarnaast ook hun outfit helemaal compleet te maken. De kleding van Guess loopt vooruit op de modetrends en zorgt ervoor dat je er altijd trendy bij loopt. Door de kleding te combineren met de prachtige accessoires zoals een gaaf horloge, een mooie armband of een stoere handtas, kun je je Guess look helemaal afmaken.

Verschillende manieren van winkelen

Als je graag wilt winkelen bij Guess kan dit op meerdere manieren. Je kunt op zoek gaan naar de winkels van Guess in Nederland. Je kunt hiervoor het beste even online zoeken en zo de dichtstbijzijnde winkel vinden. Er zijn ook een aantal outlet stores waar je voor een voordelige prijs mooie Guess artikelen kunt kopen. Ook deze kun je het beste even online opzoeken. Tevens is het mogelijk om de lijnen van Guess op de website van het merk zelf te bestellen. Hier staat altijd de nieuwste collectie direct online en kun je zodra de nieuwste kleding uitkomt, deze direct bestellen.

Aanbiedingen en de folder

Zoals gezegd kun je bij de outlet stores van Guess gaan kijken als je nog wat geld wilt besparen. Tevens kun je onder het kopje laatste aanbiedingen op de webpagina van Guess kijken om wat geld te besparen. Het is ook mogelijk om even de folder online door te bladeren. Deze is te vinden op Aanbiedingenfolders.nl en hier wordt de meest nieuwe folder direct geplaatst zodra deze beschikbaar is. Houd de website dus goed in de gaten voor de laatste aanbiedingen.

Over Guess

In 1981 werd in Amerika het bedrijf Guess opgericht door Georges Marciano. Hij kreeg al snel bijval van zijn twee broers; Paul en Maurice. Ook zij namen deel in het bestuur van Guess en begonnen met de opbouw van dit merk. Vanaf het eerste moment had de kleding van Guess al een kenmerkend design; stonewashed denimbroeken die licht van kleur zijn, waren daar een typerend voorbeeld van. Al snel bleek dat de drie broers niet op één lijn zaten wat betreft de richting van het bedrijf. De twee broers Paul en Maurice kochten uiteindelijk hun broer Georges uit; de originele oprichter van het merk.

Onder de hoede van Paul en Maurice wist het bedrijf een immense groei door te maken. Momenteel is het merk wereldwijd actief en had het in 2020 wereldwijd ruim 14.000 medewerkers. Ook in Nederland is Guess actief met de merken ‘Guess’, ‘Marciano’ en ‘Guess Kids’. Als je naar de webshop van Guess gaat, krijg je direct een uitgebreid assortiment voorgeschoteld. Je kunt kiezen uit de categorieën ‘Heren’, ‘Dames’, ‘Marciano’, ‘Kids’ en ‘Tassen’. Als je voor de categorie heren kiest, krijg je allerlei subcategorieën te zien. Je ziet dan direct dat Guess onder meer schoenen, broeken, parfums, sieraden, onderbroeken en accessoires verkoopt. Het bedrijf richt zich tegenwoordig dus op veel meer markten dan alleen de kledingindustrie.

Als je online artikelen wilt gaan bestellen, profiteer je van gratis verzending. Ook het retourneren van de artikelen kan gratis; je moet het product wel binnen 30 dagen na leveringsdatum geretourneerd hebben. Kan je hulp gebruiken? Of heb je vragen? De klantenservice vaan Guess staat op werkdagen van 09.00 tot 19.00 voor je klaar. Je kunt een online contactformulier invullen of je kunt bellen naar +31 34 77 99 203. Daarnaast kan je ook via Twitter en/of Facebook een berichtje sturen. Guess is actief op veel social media kanalen; Facebook, Twitter, Instagram, YouTube en Pinterest. Via deze kanalen, en via de online nieuwsbrief, kan je op de hoogte blijven van nieuwe collecties en aanbiedingen.