Calzedonia

Calzedonia folders

Op dit moment is er geen folder beschikbaar voor Calzedonia

Vergelijkbare folders

Vergelijkbare winkels

Douglas
ICI PARIS XL
Hocras
The Body Shop
Oriflame
Mylène
Rituals
Lush
MOOI Parfumerie
Yves Rocher
Parfumado
Sabon
Florale Haircare
Sephora
Parfumswinkel
L'OCCITANE
Mac Cosmetics
Dior

Populaire folders

Tips voor Calzedonia korting

Calzedonia

Calzedonia is een Italiaans modemerk ontstaan in Verona door Sandro Veronesi in 1986, met meer dan 1750 winkels wereldwijd sinds 2016. Het behoort tot de Calzedonia Group, die ook eigenaar is van de labels Intimissimi, Tezenis, Falconeri, Atelier Emé en SignorVino. Het merk Calzedonia verkoopt badpakken, panty's en leggings. Veronesi's zoon, Marcello Veronesi, is de Amerikaanse CEO. Dit merk heeft al meer dan dertig jaar zijn stempel gedrukt op de markt en is duidelijk te zien bij de strandmode en accessoires die daarbij horen.

Een unieke identiteit

In zijn meer dan 30-jarige geschiedenis heeft Calzedonia zijn DNA laten gelden als marktspecialist binnen een complexe, voortdurend veranderende industrie, waarbij de eisen van consumenten worden onderschept en originele stijlen met accessoires een leidende rol spelen. Calzedonia is het oudste merk in de Groep en ondersteunt hiermee de essentie van het erfgoed van het bedrijf. Sinds 1986 biedt Calzedonia opwindende, innovatieve trends op het gebied van kousen en strandkleding, waarbij vakmanschap, stijl en betaalbare prijzen worden gecombineerd. Het ongekend heerlijk gevoel dat bij het aandoen van dit merk ontstaat is een gegeven waar velen trots op zijn.

Geweldige winkelketen

De hele levenscyclus van het product, vanaf het ontwerp tot de productie in eigen fabrieken tot aan de distributie wereldwijd, wordt rechtstreeks door Calzedonia Spa gemonitord. Vandaag biedt de Group haar collecties exclusief aan in haar single-brand stores en die zijn er echt wel meer dan 4900 winkels onder de namen Calzedonia, Intimissimi, Tezenis, Falconeri, Intimissimi Uomo en Atelier Emé. De winkels zijn rechtstreeks eigendom of ze zijn geëxploiteerd als franchise, over de hele wereld in wel meer dan 50 landen die weten wat kwaliteit is.

Assortiment

Er zijn kledingstukken voor mannen, vrouwen en kinderen te koop. Van leggings en sokken tot zwemkleding en kleding die je kan aandoen op het strand. Ook voor verschillende accessoires zoals strandtassen, strand badlakens en andere kleding, speciaal voor het strand ben je hier terecht. Je hoeft je met de handige accessoires zoals de strandtas van Calzedonia niet druk te maken dat jouw spullen er niet in zullen passen. De grootte van de tas zorgt ervoor dat je alles wat je nodig hebt gerust mee kan nemen, terwijl hij elegant aan de schouders staat. En met de kleurrijke strand badlaken val je gelijk op als je op het strand gaat liggen zonnen of met jouw badlaken rondloopt.

Calzedonia group

De group heeft een consistente groei gezien de inkomstenstromen en continue inspanningen en blijft zijn positie in internationale mode retailmarkten versterken. Het bedrijf is ook eigenaar van Signorvino, een winkelketen gespecialiseerd in de verkoop van 100% Italiaanse wijnen, compleet met een menu dat klanten de kans biedt om per regio te genieten van traditionele Italiaanse gerechten. Met een heel groot netwerk is internationale groei een prioriteit voor de group: expansie en versterking in het hart van Europa, commerciële ontwikkeling in het Verre Oosten en de Verenigde Staten, met het oog op de uitdagingen van opkomende markten.

Calzedonia familie

De Calzedonia Group onderscheidt zich door haar kracht, flexibiliteit en dynamiek. Deze kwaliteiten maken het mogelijk om de medewerkers, waar ze echt in geloven, een breed scala aan mogelijkheden voor professionele groei te bieden, zodat hun talent de juiste kansen krijgt. Met de geweldige investering in het personeel hebben ze tal van deskundigen die de klant goed van dienst kunnen zijn en van elk item wel de beste voorstellen en aanbevelingen kan doen.

Recycling

Recycling heeft altijd deel uitgemaakt van de bedrijfscultuur van de Calzedonia Group, en spullen weggooien is altijd in strijd geweest met de filosofie van dit platform. Verspilling is het tegenovergestelde van alles waar ze in geloven en kan ook worden gezien als een belemmering voor het verbeteren van bedrijfsresultaten. Om deze reden hebben ze altijd geprobeerd om recycling en een vermindering van het gebruik van kostbare hulpbronnen aan te moedigen. Ze hebben ook nagedacht over hoe ze verpakkingen en materialen kunnen recyclen die het resultaat zijn van industriële processen.

Het verder beleid

De relatie met jou als klant hebben zij binnen hun beleid beschreven en zo goed als mogelijk met voorwaarden omkleedt. Deze voorwaarden, aangevuld met het privacybeleid, laten zien wat de afspraken zijn voor online aankopen en de wijze waarop zij de informatie die jij met hen deelt gebruiken. Voor informatie over deze voorwaarden, word je verwezen naar de website.

Abonneren op de nieuwsbrief en voor promoties

Updates over alle ontwikkelingen binnen het bedrijf en de laatste nieuwtjes over promoties en deals kunnen gemakkelijk in jouw inbox verschijnen als jij je abonneert op de nieuwsbrief. Deze promoties en deals bekijk je ook hier op 1Folders.nl.

Over Calzedonia

Voor de oprichting van het Italiaanse modemerk Calzedonia moeten we terug naar het jaar 1986. In dat jaar werd door Sandro Veronesi dit bedrijf opgericht én werd direct de eerste winkel geopend; dit gebeurde in de Italiaanse plaats Verona. Vanaf dat moment ging het eigenlijk direct super hard met dit bedrijf. Een constante groei heeft ervoor gezorgd dat het bedrijf meer dan 1.500 winkels over de gehele wereld verspreid heeft weten te openen.

Deze winkels zijn niet in ons land te vinden, maar vanuit Nederland kan er wel geshopt worden via de webshop van Calzedonia. In deze webshop kan je allereerst een keuze maken tussen ‘Women’, ‘Men’ en ‘Kids’. Als je voor bijvoorbeeld de categorie Women kiest, krijg je de volgende productcategorieën te zien: Sale, New Arrivals, Tight and Stockings, Leggings, Socks, Swimwear & Beachwear en Promotion. Deze categorieën laten duidelijk zien dat Calzedonia zich louter op het onderlichaam richt; bijvoorbeeld shirts en truien zijn níet te koop bij dit Italiaanse kledingmerk.

Wil je graag een bestelling via de webshop van Calzedonia plaatsen? Dan moet je rekening houden met 4,95 euro aan verzendkosten. Indien je voor méér dan 50 euro een bestelling plaatst, is de verzending geheel kosteloos. De bestelde artikelen worden vervolgens door UPS binnen enkele werkdagen op het gewenste adres bezorgd.

Wil je de ontvangen artiklen retourneren? Dan is mogelijk binnen een termijn van 14 dagen, indien je de retournering via de webshop aanvraagt. Nadat je dit gedaan hebt, stuurt Calzedonia direct alle retourinstructies naar je toe. Daarbij vind je ook direct informatie over eventuele kosten voor de retourzending.

Heb je vragen? Daarvoor kan je een online contactformulier invullen, een live chat via de website starten of bellen naar 08000 234686. De klantenservice is van maandag t/m zaterdag bereikbaar van 10.00 tot 18.00 uur.