Bakker.com

Bakker.com folders

Op dit moment is er geen folder beschikbaar voor Bakker.com

Vergelijkbare folders

Vergelijkbare winkels

GAMMA
Karwei
Praxis
DekaTuin
Ranzijn
Hornbach
Hubo
Intratuin
Bouwmaat
Multimate
Formido
KlusWijs
BAUHAUS
GroenRijk
Boer Staphorst
Van Cranenbroek
Heuts
Life & Garden

Populaire folders

Tips voor Bakker.com korting

Folder Bakker.com

Op zoek naar mooie binnen- of buitenplanten om je huis of tuin mooi in te richten en op te vrolijken? Dan kun je daarvoor online terecht bij Bakker.com. Deze aanbieder heeft een uitgebreid assortiment aan planten, potten en verzorgingsproducten waaruit je een keus kunt maken zodat de kans dat er wat bij zit dat jij leuk vindt, aanzienlijk is.

Kijk online naar het complete assortiment van Bakker.com

Het is dan ook zeker aan te raden altijd een kijkje te nemen op de site van Bakker.com om te zien wat ze zoal in het assortiment hebben. Dit kan wisselen per seizoen omdat je dan nu eenmaal andere planten hebt, zeker voor buiten. En met de feestdagen wil je immers wel iets leuks in huis halen dat de sfeer van die tijd alleen nog maar versterkt. Een kerstboom koop je immers niet in de zomer maar wel als het seizoen daar is.

Bestellen doe je snel, eenvoudig en veilig

Bij Bakker.com kun je op de site kijken wat je mooi vindt en het artikel naar keuze in het winkelmandje plaatsen. Daarna kun je verder winkelen maar ook doorgaan met je bestelling. Bakker.com heeft geen fysieke winkel dus bestellen doe je altijd via de webshop. Een bestelling plaatsen is eenvoudig te doen en betalen geschiedt veilig. Je dient voor minimaal €10 te bestellen maar daar geraak je doorgaans snel aan. Betalen kan op verschillende manieren dus er is altijd wel een wijze bij die jij het liefste gebruikt.

Alles in één keer thuisbezorgd

Bij een bestelling met een aankoopbedrag van €55 of meer betaal je bij dit online tuincentrum geen extra verzendkosten. Indien het product naar keuze op voorraad is, heb je het doorgaans binnen drie tot vier werkdagen in huis. Je kunt zelf de status van je bestelling volgen zodat je weet wanneer je deze verwachten kunt. Bestellingen worden in principe in één keer bezorgd tenzij het echt niet anders kan. Dit is ook belangrijk omdat er met alles tegelijk bezorgen rekening gehouden wordt met het milieu en de pakketdienst maar eenmalig hoeft te rijden en niet vaker om steeds wat te brengen.

Kijk of er speciale acties gelden als je wat wilt aanschaffen

Ben je op zoek naar leuke planten en accessoires maar wil je wel graag wat korting krijgen? Kijk dan altijd of er op dat moment dat jij wilt bestellen bepaalde acties geldig zijn. Als er acties zijn, dan kun je deze altijd op de site van Bakker.com vinden. Er staat precies bij wat een actie inhoudt en waarvoor deze geldig is maar ook hoe lang de looptijd is. Zo weet je meteen wanneer je er als klant gebruik van kunt maken. Acties wisselen, ook afhankelijk van het seizoen, dus het is zeker aan te raden regelmatig te kijken wat voor acties er lopen en of er weer nieuwe te vinden zijn.

Korting krijgen als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief

Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief van Bakker.com kun je ook korting krijgen. Je hoeft hiervoor alleen maar je emailadres door te geven via de website en daarna krijg je de nieuwsbrief automatisch in je mailbox. Zo mis je geen enkel nieuwtje meer als het om aanbiedingen of nieuwe producten gaat en ontvang je tevens €5 korting op je volgende bestelling, dus dat is altijd mooi meegenomen.

Volg het nieuws van Bakker.com via social media

Als je helemaal niks wilt missen als het om Bakker.com gaat, dan kun je het online tuincentrum op de voet volgen op social media. Bakker.com is actief op Facebook, Pinterest en Instagram dus neem ook daar eens een kijkje. Je leest er het laatste nieuws, kunt er terecht als je vragen hebt en de ervaringen van andere mensen lezen zodat je weet wat zij ervan vinden.

Hoe neem je contact op met de klantenservice van Bakker.com?

Op een bestelling die je bij Bakker.com doet krijg je garantie. Je wilt immers wel iets goed voor je huis of tuin kopen en als het kwalitatief niet goed is, wil je dat het probleem wordt opgelost. De regels voor garantie en eventueel retourneren staan op de website en kun je daar raadplegen. Kom je er dan nog niet helemaal goed uit of heb je een andere vraag aan Bakker.com? Dan neem je het beste contact op met de klantenservice van Bakker.com. Dit doe je door het contactformulier in te vullen dat je op de website vindt. Na ontvangst neemt een medewerker van Bakker.com zo snel mogelijk met jou contact op om je vraag te beantwoorden of je probleem op te lossen.

Over Bakker.com

Vlak na de Tweede Wereldoorlog werd door Piet Bakker zijn eigen bedrijf opgericht. Met dit bedrijf bood hij bloembollen aan mensen aan, aangezien iedereen net met de hongerwinter te maken had. Al snel kwamen er meer en meer soorten bloembollen in het assortiment, waardoor het bedrijf van Piet Bakker behoorlijk begon te groeien. Eigenlijk heeft het bedrijf in de jaren daarna onder de naam Bakker.com een bizarre groei door weten te maken. Het bedrijf is momenteel, ondanks een faillissement, in onwijs veel landen actief. Niet alleen in Nederland, maar ook in België, Duitsland, Tsjechië, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.

Een opvallend gegeven is dat Bakker.com géén filialen heeft, maar uitsluitend een online webshop. In deze online webshop vind je een uitgebreid assortiment onder de volgende productcategorieën: Kamerplanten, Tuinplanten, Bloembollen, Groente en Fruit, Bloempotten en accessoires. Eigenlijk alles wat met planten en bloembollen te maken heeft, is in het assortiment van Bakker.com terug te vinden.

Als je voor meer dan 50 euro een bestelling plaatst, hoef je géén verzendkosten te betalen. Bij orders met een lagere orderwaarde betaal je 4,95 euro aan verzendkosten. De bestelde artikelen worden vervolgens binnen enkele dagen op het gewenste adres afgeleverd. Niet tevreden over de ontvangen artikelen? Je hebt 14 dagen de tijd om dit kenbaar te maken aan Bakker.com. Als je niet tevreden met de artikelen bent, moet je echter wel zelf voor de retourkosten opdraaien. Alleen als je beschadigde artikelen ontvangt, neemt Bakker.com de retourkosten op zich.

Voor meer informatie omtrent de retournering kan je contact opnemen met de klantenservice van Bakker.com. Je kunt hiervoor een online contactformulier invullen of bellen naar 010 3017 170. Als je op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen wilt blijven, kan je je aanmelden voor de online nieuwsbrief. In de webshop onder de categorie ‘Acties’ vind je ook alle huidige acties terug.